If you never think, you never change your mind

Jag verkligen känner att jag är en såndär oerhört bra bloggare.
Jag är så hängiven.
Detta är en blogg om livet, mode och uteliv!
Livet är ett tåg, mode är kläder och uteliv är att bo på gatan.
Well, there you go!

Imorgon kommer Emelie.
Det ska bli mysigt!
Jag har saknat henne massor.
Vi firar tre år skriver jag nu och får det att låta som att vi är tillsammans.
Det är vi ju iofs också, i smyg.

För övrigt så ska jag och mamma flytta.
Jag verkligen längtar. Jadå. Nejdå.
Jag ska rymma hemifrån och skaffa mig ett riktigt uteliv.

Jag kom på att jag skulle kunna nämna nyår också.
Nu gjorde jag det, jag orkar fan inte skriva mer.

Dra åt helvete, puss <3

Kommentarer
Postat av: Steph

Vaaaart ska ni flytta? p.s säg jamaica så kan jag hälsa på varje dag

2009-01-02 @ 13:53:39
URL: http://warlock.blogg.se/
Postat av: Vart skulle du bo, sa du? xD

2009-01-02 @ 14:03:01
Postat av: Tobbe H

fan vad bra det där gick då! du ser iaf avd det står :P

2009-01-02 @ 14:05:41
Postat av: PILLY

du får bo hos mig ;)

2009-01-02 @ 19:10:33
URL: http://ehpilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0