Grow Up

Det här är underbart.
Jag packar och hittar söta/roliga saker.
Dagbok från mig och Pillan när vi satt i kön till Simple Plan t.ex.
Alla har väl olika sätt att fördriva 11 timmar på antar jag.

Kära DAGBOK
25/1-06
Skeet är här med mig (Scape).
Vi skrattar när jag skriver min dagbok (här) åttabindestreckslutparentes (8-))
Nu sa Skeet ey kompis. Jag tog åt mig.
Skeet säger att hon inte har nåt vettigt att skriva för hon suger och är dum i huvudet.
Nu håller Skeet käften.
Hon vill inte vara med i min dagbok.
Nej, det ska jag inte.


Kära Dagbok. 25/1-06
Scape är damp, vi ska på bio!
Vi super Red Bull och fryser om tårna. 
Jag är glad över att Scape dammsög överhuvudtaget,
även om hon dammsög sina hörlurar oxå  (förut).
Jag måste snart hem för mitt hår kommer krulla sig. Åttabindestreckslutparentes (8-))
Jag fryser inte längre... BAAAAOOOO!!!! LOL..
And Alaska can come too.
LMAO


Jag älskar't!

Kommentarer
Postat av: PILLY

VI ÄGER!

2009-02-01 @ 23:37:54
URL: http://ehpilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0