Are you waiting on the world to show you all the things you need inside?

Varför blir man tröttare om man sover för länge?
Det känns ju så ologiskt så man kan spy på det.
Sarahs ologiska logik förstår inte alls och då är det illa.
Något som är mer logiskt (?) är att Liam kommer imorgon.
Helt fantastiskt asbra.
Och, jag har klappat en zebra fast man inte fick det.
Jag ångrar det sjukt mycket, förlåt gud, förlåt clownen.
Jag var liten och fascinerad, vad skulle jag göra?
Nu vet ni iallafall vad jag egentligen är för människa.
Det känns skönt att äntligen komma ut med det.


För övrigt så är jag jävligt trött på att folk alltid ser det omöjliga i allt.
Det mesta går faktiskt att lösa om man orkar ta tag i sitt eget jävla ego.
Fan, jag trodde jag var överdrivet negativ.

Kommentarer
Postat av: mli

aj miss jo <3

2009-02-06 @ 11:05:07
Postat av: Tobbe H

jag hittar alltid en positiv och awesome lösning till allt, för jag vet vad som kan göras och som bara är allmänt dumt att göra.. jag gör både och :D läs det här någon gång mitt på dagen, annars förstår du inte! hare

2009-02-08 @ 22:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0