walk on water or drown

Maria har precis åkt hem. Lika tomt som alltid. Jag är sjuk och det gör det inte bättre eftersom att det bara är två dagar kvar tills jag och Pills drar till London. Vi kommer ha det bäst där även om jag är sjuk. Jag är fortfarande pepp på det iallafall även om jag är opepp i övrigt. Jag får kidnappa tillbaka Maria helt enkelt och smitta henne lite mera. Det låter riktigt kul faktiskt. Den lilla skitungen är mitt lyckopiller <3
Jag saknar Emelie också, kom hit snart! Vi har alltid så mys.


För övrigt så går jag i strejk mot min förkylning nu.
Jag ska vara riktigt tjurig och omogen, bacillpuss!

Kommentarer
Postat av: Liiaaam

yeah liam loves charlie liksom.

2008-09-16 @ 10:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0