London!

Jaa, vi kom hem igår kväll från London.
Det har vart asbra och jag vill tillbaka.
I onsdags drog vi av Oxford Street och China Town.
JAG SÅG NICHOLAS HOULT!!!! (!!!!!!!!)
Hoppelihopp blev det då.
Sen var det en rolig liten man som ville ha pengar av oss.
Hans strategi var: I reeeeeally love your eye make-up!
mhm, we put it on 3 am asshole.
Fast vi var snälla och gav honom pengar ändå, för vad göra med 1 penny-mynt?
På torsdagen drog vi till Camden och träffade Phil.
Det var ju en upplevelse i en klass för sig. 
Men bra dag var det!
På Fredagen drog vi till en liten skitmarknad.
Jag och Pernilla drog till Camden igen för att chilla och handla mer än vad vi redan gjort.
Herregud ja, handlat har jag gjort så det heter duga. 
Jag har antagligen inte skrivit med allt vi gjorde mer men palla?
Vi hade det bäst iallafall! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0