Shut up and smile

hehehehehehehej!
jag är alldeles för trött för att sova.
gaaaaaaanska så jobbigt, för jag har sovit dåligt den här veckan!
hiihihihihihihihii, men nu är det helg, nu ska jag ta igen.
Säger jag, så kommer det komma en söt renoverargubbe och väcka mig både lördag och söndag.
Inte för att dom jobbar sånna dagar, utan för att dom älskar att väcka mig.
Ibland undrar jag vad dom gör på fritiden, förutom väcker mig då.
Jag menar, jag vaknar bara en gång om dagen. Eller tre. eller fyra.
whatever, det är iallafall inte hela dagen.
GET A JOB DUDE!
shiiiiiet, trött.

HUR SOM HELST
så var jag hos Pernilla idag/igår/både och?
Tobbe var också med och vi glodde på Scrubs.
Jaaaaa, det var nice, med tanke på att det är kul och jag var trött (mattetal).
Innan det så red jag också, sötitötipållen!
OCH jag övningskörde också.
Jag var duktig, som vanligt.
Nästa gång blir det GTA som gäller.
Tänkte bara varna folk som vill leva.


Jag orkar inte borsta tänderna, sug.
Men jag ska ta mig i linnet och göra det.
Nej, det stod inte ta AV mig linnet.
Det här går ju fan inte.
Måste sova.
Innan det här inlägget blir skrämmande långt.
Fast, först ska jag se ett avsnitt av Drake & Josh <3
KÄRLEK!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0