yeah yeah wow wow

Nämen heeej.
Liam har åkt hem nu, det suger.
Veckan har gått alldeles för snabbt.
Det känns som att vi bara vart i 3 dagar, fast, det är.. 7, eller nåt.
Jag orkar inte räkna.
Hela veckan, så det borde vara 7 dagar.
Iallafall, så åkte jag till henne i Måndags ju.
Där chillade vi bland annat i Södertälje.
Vi blekte näshår och och blev höga också.
Sen åkte vi hem hit och fortsatte med  vårat chillande och blekande.
Maria är blondis nu, eller näst intill.
Jag har bruuuunt underhår, ganska så nice.
Seeeen, så gjorde vi lite annat.
Typ chillade.
Igår var vi hos Tobbe på party också.
Det var nice, yeah.
Jag har väl inte skrivit med hälften av vad vi gjorde, men för att sammanfatta det så chillade vi.
Chilla chilla chilla, jävla ord, dö.

Kommentarer
Postat av: LAJAM

hehehehehe det var mysigt att bleka näshår.

och jag tror du missade att vi chillade också.

(puss på duviiiiis)

2008-11-02 @ 19:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0