What about now?

Blogginlägg på begäran!
Jag har egentligen inget vettigt att skriva.
Fast har jag någonsin det?
Nej precis, så det här inlägget är ju egentligen bara ett i mängden.

Jag borde städa mitt rum, helt seriöst. Jag försökte lite igår. Jag tänker inte ens berätta hur det gick. Det jävliga med att städa är att allt damm kommer fram. Eller snarare virvlar upp. Man har ju stökigt av en anledning, och den anledningen är att allt damm lägger sig ovan på alla saker och så blir det inte dammigt på golvet/hyllor/bord/whatever. För att den här taktiken ska fungera måste man städa smart. Man tar helt enkelt alla saker försiktigt och bär ut dom i hallen/mammas rum och skakar av dom så hamnar allt damm där. INGET DAMM KVAR I RUMMET! Man slipper dammsuga och sparar tid. Man är dessutom snäll mot dammråttorna. Dom har faktiskt också känslor och hur skulle du känna om någon dammsög upp dig? Precis, ganska kul i början men sen när man kommer på att man är instängd så är det inte lika roligt längre. Lite som att ätas levande och det vet vi ju hur kul det är. Alla har väl sett Hitta Nemo?

ANYWAY, jag brukar inte köra på den här taktiken för jag glömmer alltid bort det och börjar riva i saker. Då är allt förstört.

Jobbigt drygt inlägg, men fan Tobbe, vad skulle jag skriva?

Kommentarer
Postat av: Tobbe H

du! huvudsaken är att jag blev glad och hade något att göra! nu kan du skriva ett till xD

2008-11-09 @ 15:31:59
Postat av: Söderlund

Frågestund

Nu är det frågestund i en av de absolut snabbast växande bloggarna just nu. Hoppas att även du kan vara med och delta i detta om det är så att du har några frågor att ställa.



Kanske är det så att du är ny vid bloggen, och då får du naturligtvis kolla dig runt och "känna dig som hemma" och förhoppningsvis kommer du att få upp ögonen som så många andra för en av de bloggar som som sagt växer snabbast just nu.



Tack på förhand och ha en fortsatt trevlig söndag!



Mvh

2008-11-09 @ 15:34:08
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0