FU

Men jaa, jag känner för att klaga.
PÅ STAVFEL, som är medvetna.
Idag - Idah
Jahaaaaaa, joo men jag brukar alltid stöna ut ett H på slutet av det ordet. Det är normalt.
Aldrig - Alldri
Men vad fan hände med det där att aldrig stavas aldrig med två L? Vem var det som sa det? Robin Hood? Fan vet jag, men alla borde veta det. Den sista bokstaven är ju fett jävla onödig också när man lägger till ett extra L. Det är lugnt.
Och - åh/å
Men ja, det är ju normalt att säga ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. Ja ÅÅÅÅÅHHHHH min kåmpizzzz.
För övrigt så får folk gärna stava fel på utvecklingsstörda ord och namn.
Ibland blir jag irriterad.

Kommentarer
Postat av: Steph

Annat störigt är: vell, och när folk inte vet när det ska vara ä eller e. Och så: alldrig och altid. VADFAN?!

2008-11-11 @ 18:01:03
URL: http://warlock.blogg.se/
Postat av: Tobbe H

dampa much? ;D

2008-11-13 @ 10:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0