House of Cards

Ibland undrar jag varför jag har en blogg... Jag är jävligt dålig på att skriva, newsflash baby! Men hur som helst, vi var i Stockholm igår med skolan. Det var ju underhållande och segt och förjävligt vissa stunder. Vi hade ingenting att göra på stan för ingen hade pengar. Det var väldigt lätt att fördriva tiden då, det förstår nog alla. Vi... hängde. Sen hängde vi lite till. Sen fortsatte vi att hänga. Fast, jag och Pillsan träffade MULLE! HEJ MULLE, SLUTA SNOKA! Jaa och så var det med det. Vi var på teater sen också - Fem gånger gud. Den var faktiskt ganska rolig, även om jag inte fattade slutet. Ja, så det var väl den dagen.

Idag, mina vänner, hade vi SOVMORGON! Ni är intresserade av sånt här, jag vet det, så jag ska fortsätta skriva om min sovmorgondag! Jag kom till skolan, gick in i aulan, kollade på en film, gick ut ur aulan, gick in i aulan igen, fortsatte kolla på filmen, gick ut ur aulan/dissade filmen, spelade biljard. Jag ägde Tobbe i smyg för att inte göra honom ledsen. Ja men iallafall, sen gick jag hem och dog ett tag och sen gick jag ner till Tobbe och kollade på film med honom, Jocke och Pillsan. Efter det drog vi på öppet hus på VASAGYMNASIET <3. Måste jag ta bort hjärtat eller förstår ni att jag var oseriös? Jag tar bort det på torsdag för säkerhets skull. Iallafall, vi gjorde inte så mycket som vi borde ha gjort på öppet hus. Jag och Tobbe sprang mest runt och försökte sälja skivor. Det var underhållande, faktiskt. Även om folk kanske inte var världens mest positiva kattungar. Vi fick iallafall 7 skivor sålda, det ni!

Jaha, det var väl det. Det är inte ofta jag skriver såhär mycket. Hoppas ni hade det riktigt jävla tråkigt när ni läste.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0