Tell me, baby, who do you wanna be?

Mina största funderingar just nu är:
Varför har jag ont i huvudet och vad fan ska jag göra för att bli av med huvudvärken?
Inget hjälper ju, jag blir förbannad.
Det räcker med att ha det i ett dygn tycker jag.


Annars så drar vi till Stockholm imorgon med skolan.
Jag vet inte hur peppen är inför det egentligen.
Det kommer vara kallt och vi måste ha slöja på oss i den där jävla moskén.
Jag har inga pengar så jag kan handla något när vi får gå på stan.
Vi ska se en teater, vad det nu är för någon.
Vi kommer komma hem 23-24 nånting.
Om jag har huvudvärk imorgon också så kommer jag döda någon.



PUFFE!


Kommentarer
Postat av: Tobbe H

men lilla gumman... ta en tablett och gå och lägg dig så ska du se att det hjälper :)

2008-11-19 @ 14:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0