oh yeah, I've been to the year 3000

Jag är jävligt förkyld. Jag har inte vart förkyld sen sist jag var det.
Alltså, två månader sen ungefär. På den tiden då man hade London framför sig.
Jag väntar fortfarande på att någon ska komma och skänka mig en resa tillbaka.
Välgörenhet verkar inte vara något som är inne i år.
Jag ska nog skriva till Frida och se om dom kan plinka in det på sin innelista.
Folk kanske inser att dom faktiskt ska ge mig saker då.
Min mamma är iallafall inne på rätt spår eftersom jag fick Polly och Cola av henne.
Keep up the good work säger jag och menar att hon måste kämpa lite hårdare.
Jag upptäckte nu att jag inte känner smaken av varken Pollysarna eller Colan.
Det har nog att göra med att jag åt en skum halstablett så jag känner inte min tunga.
Det kan också bero på att jag är förkyld, som jag nämde tidigare.
Jag kanske borde skriva det igen, ifall du redan glömt bort det - jag är fan förkyld!
Det är förjävligt, men jag är inte en sån som klagar.
Ja, jag vet vad du tänker nu, håll käften.
Lite lagom drygt inlägg det här men popcorn har aldrig smakat bättre.

Kommentarer
Postat av: Tobbe H

Drygt är dåligt!

2008-11-04 @ 20:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0