I woke up today, that was my first mistake

Jaa det var ju jävla onödigt att gå upp idag.
Jag gick till skolan i det här jävla vädret.
Det var ju duktigt av mig tyckte jag, faktiskt.
Sen när jag kom till skolan så blev jag så trevligt meddelad om att vi inte hade några lektioner :):):)
Jag blev lycklig som få.
På ett sätt blev jag ju det egentligen, för vi slapp ju trots allt alla tråkiga lektioner.
Men, jag var tvungen att gå (/klättra upp för backen) hem i det jävla vädret igen.
Fast först spelade jag och Tobbe biljard.
Som vanligt så ägde jag honom.
Stackars liten, det är inte lätt för honom!
Jag ska lära honom spela ordentligt någon dag!

Nu ska jag gå och gräva ner mig i en snödriva och hoppas på det bästa!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Tobbe H

SNOW RULES!!! xD

2008-11-24 @ 13:04:54
Postat av: Tobbe H

and so do I!!! på biljard xD

2008-11-24 @ 13:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0