Tjohej!

Min mamma har blivit genrös och skänker saker till välgörande ändamål (mig).
Jag fick en ny jacka och ny skjorta igår!
Hej vad det går!

Sen var hon trevlig och köpte en ny hårspray åt mig också.
Det gjorde hon nog mest för att jag inte ska sno hennes LIDL-spray, vilket inte är speciellt troligt att jag gör. 
Den luktar skit och funkar ungefär lika bra som Cola. 
Egentligen är jag nog skyldig henne pengar så jag vet inte varför hon köper saker åt mig.
Hon borde be mig kolla ut nånting jag jättegärna vill ha och få mig tro att hon ska köpa det och sen skita i det och säga att skulden är avbetalad genom att hon inte köpte det åt mig.
Det skulle vara så mycket smartare av henne.
Barnuppfostran är inte hennes grej.

Förövrigt så saknar jag Maria och Emelie big time!
Det betyder att jag längtar som fan till nästa vecka.
Då kommer Maria sen drar vi till Göteborg och träffar Emelie osv!

See yaaaaaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0