Livet är ett tåg

och jag har hela natten på mig.

REDHEAD
lite iallafall.
Liam är här, puss på det.
Vi kom hit igår och jag hade det mysigast hos henne!
Nykvarn är hälsocenter, det ska jag säga.
Vi har kommit på varför jag dricker så mycket kaffe!
Ohja, det var ganska logiskt om man tänker efter.
Men jag tänker inte skriva varför, för det är en hemlis.

Igår, mina vänner, tog vi oss en promenad.
En lång en.
Fan vad nyttiga vi är.
Sen att det blev ett jävla tjafs om ödet, det har inte med saken att göra.
Vi klarade oss ju.

Nää men nu ska jag skölja ur färgen ur huvudet.
Puss på nästan alla, fast bara ingen.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Liaaaaam

hei du är ju bäst, heido<3

2008-12-30 @ 20:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0