Du vill läsa allt

blogg blogg blogg
sent sent sent
sova sova sova
palla palla palla
dryg dryg dryg
Maria åkte hem igår, eller i förrgår blir det väl nu.
Bra vecka hade vi iallafall! Som vanligt!
Min mobil har damp och jag hatar den.
Fast jag har en ny plattång för min förra dog på ett väldigt tragiskt sätt.
Inga detaljer nu, det orkar jag inte såhär kort efter.
Det var en svår tid.
Men min nya är skillad, den bästa trösten jag kan få i detta läge.
R.I.P babyfis.

Jag funderar på om jag är hungrig.
Men jag är nog inte det får vi väl hoppas.
Det är så värdelöst att skolan börjar om mindre än två veckor.
Vart tog sommarlovet vägen?
Jag är inte pepp på skolan alls.
Men det är sista året ändå, så jag får överleva.
Sen ska jag tjäna pengar och dra från stan och bli allt och ingenting.
 Beroende på vems perspektiv man utgår från.
Mitt perspektiv är trevligast.

Jag skriver ett jäkligt långt inlägg nu för att vara mig.
Vad händer folket?
Jag har blivit tangentgalen.
Synd att jag inte orkar vara social med vissa då.
Fast det är ju sent och jag kanske sover, vem vet?
Ja inte vet jag iallafall.
Jag kanske rent av skriver i sömnen nu, det är därför det blir så långt inlägg!
Natten är lång mina vänner, fortsätt läsa bara!

Emelie kommer på Måndag, det är awesome.
Det var länge sen vi lekte ordentligt nu.
Ännu längre sen jag var i Borås.
Jag är så jävla dålig, men pengar är ju åt helvetes hala.
Dom är ganska obefintliga också.

Jag har ont i min rygg, sug.
Knäck den åt mig, tack.
oj oj, nu börjar fantasin rinna bort här.
Jag börjar nog bli fruktansvärt trött.
Så illa!
Fast jag borde nog sova, för min mamma planerar att väcka mig 10 imorgon.
Jaja, jag får väl läsa Kalle Anka pocket då.
Det är ju iallafall nästan samma sak som att sova.
Bara lite bättre.
Jaja, det var trevligt att du inte läste allt och ännu trevligare att du gjorde det!
Puss och hejsvejs och hela köret!

Kommentarer
Postat av: Steph

Haha, så jävla ambitiös med "kalle anka pocket" hahaha :D PUSS!

2008-08-20 @ 10:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0