I'm breathing... are you breathing too?

Jaa, nu är det ju såhär va;
Emelie kommer imorgon istället, för tågbiljetterna var slut.
Whats up with that?
Dom har väl överbokat tågen igen.
Dö SJ, men ta mig till dom ställen jag vill åka medan ni gör det.

Jag vill ha pengar.
Jag vill köpa massa saker.
Men jag är fattig.
Jag ska iallafall till London snart.
Det är bara en månad och några dagar kvar.
Jag och Pillan ska åka buss och vara allmänt dryga.
Kanske lär vi oss något.
Kanske kommer jag ihåg vad vissa saker heter sen förra gången.
Kanske har jag glömt det mesta.
Kanske bryr jag mig inte så fruktansvärt mycket.
Men, nu vill jag ha pengar iallafall!





Ska vi dansa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0